Newsletter

Wpisz swój adres e-mail, a będziesz zawsze jako pierwszy poinformowany o nowościach i promocjach w Sklepie.

Promocje

Sprawdź co dziś jest w promocji
Taśmy 4NS - SześcioPak Taśmy 4NS - SześcioPak 129,00 zł 168,00 zł


Taśmy Reha TAPE - SześcioPak Taśmy Reha TAPE - SześcioPak 129,00 zł 180,00 zł


Masażer bezprzewodowy DEFENZO Masażer bezprzewodowy DEFENZO 499,00 zł 699,00 zł

Naturalne masło do masażu Naturalne masło do masażu 31,00 zł 39,00 zł

Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Reha Plus Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: sklep@rehaplus-sklep.pl. Reha Plus Sp. z o.o.  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
  4. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 14 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.
  5. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art.558 § Kodeksu Cywilnego).

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Reha Plus Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Reha Plus Sp. z o.o.. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Reha Plus Sp. z o.o.. ul. Tuchowska 6B, 30-618 Kraków, mailowo pod adres sklep@rehaplus-sklep.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Reha Plus Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Artykuły

Kinesiotaping

Metoda RehaTape to metoda klejenia rozwinięta przez zespół badaczy RehaTape w wyniku długich faz badań i prób. Metoda ta zwiększa efekt ogólnych metod tapingu. Główną zasadą w RehaTape jest to, że taśma w kształcie "I" pokrywa obszary problematyczne ciała...

czytaj całość »

Twój koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Bezpieczne zakupy

dotpay

Sklep jest w trybie podglądu

Sklep dla Fizjoterapeutów - Reha Plus

{nocache:2e0a0064c48b7238505244798c384ff6#0}
Sklep internetowy Shoper.pl