Szanowni Klienci!

Informujemy, że Sklep dla Fizjoterapeutów pozostaje OTWARTY. Nadal mogą Państwo składać zamówienia online.

Zapraszamy również do kontaktu mailowego sklep@rehaplus-sklep.pl oraz telefonicznego:  +48 669 999 360.

Numer 12 655 40 67 jest aktualnie WYŁĄCZONY z obsługi.

Przetłumacz stronę na inne języki

 
Promocje
Mata Airex Corona (1,5x100x185)
Mata Airex Corona (1,5x100x185)
489,00 zł 469,00 zł
szt.
Mata Airex Corona (1,5x100x200)
Mata Airex Corona (1,5x100x200)
539,00 zł 519,00 zł
szt.
Płyn do dezynfekcji BACOBAN na bazie wodnej 500 ml
Płyn do dezynfekcji BACOBAN na bazie wodnej 500 ml
59,00 zł 49,00 zł
szt.
Płyn do dezynfekcji BACOBAN na bazie wodnej 5L
Płyn do dezynfekcji BACOBAN na bazie wodnej 5L
390,00 zł 360,00 zł
szt.
Masażer bezprzewodowy Reha+ Body Elements
Masażer bezprzewodowy Reha+ Body Elements
699,00 zł 499,00 zł
Taśmy Reha TAPE - DziesięcioPak
Taśmy Reha TAPE - DziesięcioPak
340,00 zł 260,00 zł
Taśmy 4NS - DziesięcioPak
Taśmy 4NS - DziesięcioPak
340,00 zł 260,00 zł
Reha Komfort II
Reha Komfort II
6 000,00 zł 4 900,00 zł
Taśmy 4NS - CzterdziestoPak
Taśmy 4NS - CzterdziestoPak
1 360,00 zł 960,00 zł
Reha Komfort I
Reha Komfort I
5 800,00 zł 4 700,00 zł
Taśmy 4NS - StoPak
Taśmy 4NS - StoPak
3 400,00 zł 2 000,00 zł
Produkt dnia
Taśmy RehaTAPE
Taśmy RehaTAPE
34,00 zł 29,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Reha Plus Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: sklep@rehaplus-sklep.pl. Reha Plus Sp. z o.o.  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
  4. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 14 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.
  5. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art.558 § Kodeksu Cywilnego).

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Reha Plus Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Reha Plus Sp. z o.o.. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Reha Plus Sp. z o.o.. ul. Tuchowska 6B, 30-618 Kraków, mailowo pod adres sklep@rehaplus-sklep.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Reha Plus Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl