Przetłumacz stronę na inne języki

 
Promocje
Masażer bezprzewodowy Reha+ Body Elements
Masażer bezprzewodowy Reha+ Body Elements
699,00 zł 499,00 zł
Taśmy Reha TAPE - CzterdziestoPak
Taśmy Reha TAPE - CzterdziestoPak
1 360,00 zł 960,00 zł
szt.
Taśmy 4NS - CzterdziestoPak
Taśmy 4NS - CzterdziestoPak
1 360,00 zł 960,00 zł
Taśmy 4NS - DwudziestoPak
Taśmy 4NS - DwudziestoPak
680,00 zł 544,00 zł
Taśmy 4NS - DziesięcioPak
Taśmy 4NS - DziesięcioPak
340,00 zł 280,00 zł
Taśmy 4NS - SześcioPak
Taśmy 4NS - SześcioPak
204,00 zł 180,00 zł
Taśmy Reha TAPE - DziesięcioPak
Taśmy Reha TAPE - DziesięcioPak
340,00 zł 280,00 zł
Taśmy Reha TAPE - SześcioPak
Taśmy Reha TAPE - SześcioPak
204,00 zł 180,00 zł
Taśmy Reha TAPE - StoPak
Taśmy Reha TAPE - StoPak
3 400,00 zł 2 040,00 zł
szt.
Taśmy 4NS - StoPak
Taśmy 4NS - StoPak
3 400,00 zł 2 040,00 zł
Szkielet anatomiczny Oscar
Szkielet anatomiczny Oscar
1 190,00 zł 1 090,00 zł
szt.
Model anatomiczny mózgu
Model anatomiczny mózgu
290,00 zł 270,00 zł
szt.
Produkt dnia
Taśmy RehaTAPE
Taśmy RehaTAPE
34,00 zł 32,30 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Reha Plus Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: sklep@rehaplus-sklep.pl. Reha Plus Sp. z o.o.  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
  4. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 14 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.
  5. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art.558 § Kodeksu Cywilnego).

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Reha Plus Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Reha Plus Sp. z o.o.. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Reha Plus Sp. z o.o.. ul. Tuchowska 6B, 30-618 Kraków, mailowo pod adres sklep@rehaplus-sklep.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Reha Plus Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl